Veelgestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten?
Op de winkelwagen pagina staan alle verzendkosten vermeld.

  • Verzending pakket binnen Nederland: Verschild per Verzendklassen
  • Verzonden door onze Koerierdiensten: Postnl/BKTransport

Welke betaalwijze zijn er?

  • iDeal
  • Apple Pay
  • Klarna (Betaal Achteraf)
  • Creditcard (STRIPE)

Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?

  • Selecteer de producten die u wilt bestellen, zodat deze in de winkelwagen staan.
  • Ga naar de winkelwagen en controleer uw bestelling
  • Selecteer de verzendmethode
  • Daarna kunt u doorgaan naar de betaalmethode
  • Bevestig uw bestelling door te klilkken op ” ga  verder naar iDeal” of ” bestelling plaatsen”

Wat is de levertijd?
Bestellingen die worden geplaatst op werkdagen voor 17.00 uur en betaald zijn via iDeal, worden dezelfde dag verstuurd per post (mits de producten op voorraad zijn). Indien u betaalt d.m.v. vooraf overschrijven per bank, zal dit een langere levertijd hebben. De bestelling wordt dan  verstuurd, zodra de betaling ontvangen is. U kunt ook achteraf betalen door middel van verzending onder rembours/Klarna.

Boxspring levertijden zijn twee tot drie weken.

Als wij de topdekmatrassen of matrassen niet op voorraad hebben zal het in de productie gaan zodat wij het met 7werk dagen kunnen versturen.

Hoe kan ik retourneren?
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product, dat u via onze webshop heeft besteld, te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. De verzendkosten worden ook niet terug gestort bij een retour.

Boxspring die op maat zijn gemaakt kunnen niet terug genomen worden!

Zie voor meer informatie onze retour – en klachtenpagina

Hoe kan ik een klacht melden betreft mijn webshopbestelling?
WIj zijn u graag van dienst om uw klacht zo goed mogelijk te behandelen. U kunt op volgende wijze contact met ons opnemen:

  • via email: klantenservice@nirwanabedden.nl
  • schriftelijk: Van Rensselaerweg 12, 6956 AV Spankeren

WIj verzoeken u de volgende informatie te sturen

  • Uw Naam
  • Webshop bestel nummer / factuur nummer
  • Omschrijving van uw klacht

Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen hoe wij de klacht kunnen afhandelen.

Voor meer informatie kunt u onze retour – en klachtenpagina raadplegen.